Bernadereci imkaniniz varsa ozelde yaptirin diyenlerdenim bende. Benim doktorumda renkli uzun sure inceliyor ama ben perinatoloji uzmanina ayriyetten gidip 22 haftalikken kontrol ettirdim. Kalbini beynini her organini uzun uzun inceledi. Kulagindan diline kadar ne merak ettiysek baktirdik. Bir şey ciksa onceden haberimiz olmus olacakti cok sukur bir sey cikmadi. Doktor rapor yaziyor, oraya problem varsa onlari da yazinca dogumda ya da dogum sonrasi gerekli mudahaleler yapilabilir.