Meryemcakmak01 Kızlar bol köpüklü yoğun Türk kahvesi nasıl yapılıyor yaa bende elektrikli kahve makinası su gibi yapıyor 10 sn da pişirip atıyor ya kahve makinası mı alsam cezve mi ağız tadıyla içmek istiyorum 😂😂
nunusmom Meryemcakmak01 belki kahvesini az koyuyorsundur makinelerin ölçü kaşığı oluyor ona göre az koyunca köpüğü az oluyor. Bnde karaca hatır mod var çok memnunum baya köpüklü oluyor cezve de yaparsam da baya köpüklü olıyor aMa bn kahvesinden hiç kısmıyorum dolduruyorum 😂
xhbgns Meryemcakmak01 Arçelik telve çelik ikili olanı kullanıyorum içi de çelik plastiğe göre normalde çelikler daha köpüksüz yapar derler ama bol köpüklü oluyor. Köpüklü olmama sebebi makineden kaynaklı değilse; Eğer kahveniz bayatlamışsa köpüklü olmaz, taze kahve daha güzel köpürür Kahve az koyuyorsanız köpürmez su gibi kalır eğer kahve makinenizin ölçü kaşığını silme yapmıyorsanız az kalıyorsa ondan olabilir Cezvede deneyebilirsiniz onda da bir tepeleme tatlı kaşığı kullanıyorum ben fincan için
elmaelmaelma Ben de arzumun şu makinesi var, gayet güzel köpüklü yapıyor. Kahvenin taze olması da önemli tabi ki. Eğer makine alıp deneyecek bütçem yok diyorsanız iyi kalitede bakır bi cezve alıp en kısık ateşte pişirebilirsiniz.