Berenannesiceren canım ben 27. Haftaya kadar hamile gibi değildim ne bulantı ne başka bir şey yaşamadım. sonra rahim boyunda kısalma teşhisi kondu. İliklerime kadar hissettim hamile olduğumu 😬 çatıdan muayene mi dersin, sağdan soldan giren çıkan mı dersin kdkskjdk şimdi 33+6 oldum. çok şükür kısalma durdu ama artık doğuma hazırlık belirtileri başladı. 🤨 artık hamile olmadığımı düşünemiyorum 😂