13Gamze08 benim de yalancı sancılarım o haftalarda vardı doktorum yalancı sancıların normal olduğunu söylemişti, akıntılarım da çok artmıştı doktorum test yaptı amniyon sıvısı çıkmadı çok şükür 🙏🏻 kasılma ve yalancı sancılara bağlı akıntı artması olabilir dedi. Rapor aldım evde dinlendikçe azaldı. Siz yine de ihmal etmeyin ben doktoruma söylediğimde su sızıyor olabilir diyerek beni acil çağırmıştı, çubukla yapılan bi test yaptı 10 dakikada çıkmıştı sonucu