Ben her hamileliğimde mutlaka bir hatim indirmeye çalışıyorum bebeğin niyetine. Ve her gün insan Suresi Yusuf Suresi mutlaka okuyorum Yusuf Suresi bebeğin güzel huylu güzel yüzlü olması için insan Suresi de ahlaklı olması için yani bunu okuyup faydasını görene çok oldum çocuğu sakin uslu ahlaklı olanları. Her gün iki rekat namaz kılıyorum bebeğin sağlıklı olması azalarının tam olması niyetine. Ve her farz namazdan sonra fatiha Suresi okuyup Hazreti Fatma annemizin ruhuna hediye ediyorum doğumun kolay rahat olması için. daha bir çok dua var tabi ama benim en çok yapabildiğim bunlar.