turkan12 Klasik bir başlangıç olarak bende herkes gibi Doğum hikayemi yazacabilecekmiyimm diye düşünüyordum çok şükür Allah’ım izin verdi 😊😍🙏 ayın 19 unda meleğimi kucağıma aldım 40+4 günlük geldi evladım artık doğuramıycam herhalde diyordum Doktorum 19 unda kontrole çağırdığında çantan ile hazır gel artık Doğuma alıcam demişti sabah 9 da gittik Muayene ettikten sonra 2 buçuk açılmam varmış suni sancı verebiliriz dedi 10 buçukta suni sancı verdiler yarım saat sonra ağrılarımı hissetmeye başladım nts ye bağlı bir şekilde 100 e kadar çıktı ağrılarım ama çok ağrı oluyor gerçekten ben hep her ağrım geldiğin de fazla ağrı çekmeyim diye ıkındım gerçekten çok yararını gördümm yani açılmam fazla sürmedi hep ıkındım diye sancılarım 5 dk da 100 e çıkıyordu ebem beni Doğumhaneye aldı Açılmam 8 olmuş sonra saat 13:45 de Doğuma girdim çok şükür çok sancım vardı ama fazla çekmeden ikimiz de sağ sağlim kurtulduk darısı tüm bekleyenlerin Başına baya uzun oldu hakkınızı helal edin 🙏 merak ettiğiniz bişey varsa sorabilirsiniz bu arada özellikle ilk anne adaylarına söylüyorum kesinlikle süt sağma Makinesi elektrikli alın çok lazım oluyor çünkü hemen süt gelmiyor ve bebek küçük olduğu için çekme kuvveti olmuyor sağıpta vermeniz daha uygun olur en azından bi kaç gün 😘😍❤️
Yagmur9833 turkan12 Hayirli olsun 🤩 epidural aldinmi birde suni sanci hakkinda korkutuyorlar cok mu kotuydu
turkan12 4 dikişim var açılma için hergün hurma yiyordum squat yapıyordum son zamanlarda çok faydasını gördüm
turkan12 Yagmur9833 yok epidural almadım ben korkma sakın ağrı oluyor tabi ki ama çok dayanılmayacak kadar değil
Elif93 turkan12 hayırlı uğurlu olsun inş bizde Allahın izniyle dogumumuzu yapar burdan güzel haberi veririz