Zeynepali kuzum benimde aynı oldu belim ağrıdı sonra karnımda adet sancısı gibi ağrı oldu, bebiş bir yere toplandı kasılma falan gece hastaneye gittik doğum başlangıcı olmuş 1 cm açıklık var kasılman 10 dk da 3 sefer oldu mu hemen gel dedi tabi kanama, su gelmesi durumunda da gitmek gerek hala devam ediyorsa git hastaneye ihmal etme bebek hareketine falan bakılsın. Bu arada seninle aynı haftadayım