Alminasbl 23+4ten selamlar hanımlar sizin nasıl gidiyor ben bugünden itibaren zorlamaya başladım kasklarm karnım gergin vucdm karnımı taşımıyor gibi belim ağrıyor nefes darlığı arada tansiyon düşüklüğü de oluyor
edasontr Alminasbl 25 deyim hala normal oyle ikizlere hamileyim bisey hissetmiyorum gayet rahatım yatıyorumm donuyorum kalkıyorum 😂 goren nasıl hamilesin diyo banada
Rabia_dgn Alminasbl 24 haftalığız aynı şeyleri bende yaşıyorum. Nefesim vücuduma yetmiyor gibi hissediyorum nefes nefese kalıyorum en ufak hareketimde 🥴 Ama bi kıpırtısıı hepsini unutturuyor 😍
Arenn1 Alminasbl 24+2 den yazıyorum.Sanirsin 38 haftalık hamileyim.Hamilelik belirtilerini dibine kadar yaşıyorum.Hic doğuracagimi hayal edemiyorum.Biran önce 38 hafta olsun doğum olsun diye dua ediyorum
Izzet Ilk gebelik mi bnm de 23+4 hamileliğinin başından beri kalça ağrısı var tabi biraz ağırlaştim bi de o başka da bişey yok çok şükür 😊
Alminasbl Izzet Izzet ikinci gebelik benim . Vajinadan cocuk cikcakms gibi oluyormu sizlerede oraya iki kasığın ortasına baskı var hatta hafif acıtıyor bile neyin nesi bu sizce ? İlk hamileligmde de oluyormuydu hatrlamyrum .
baab1 Alminasbl 22+3 ama hissedilen 38-39😅 ıkıncı gebelik ama sıkıntılar cok erken başladı malesef. Ilkınde hamıle bile saymıyordm kendımı okdr rahattım 32. Hafta raporla isten ayrıldım dahada calısırdım dıyordum. Ama sımdı evdeyim fenayım 😅 baş agrısı bır varsa bıgun yok 🥲
Mertsmother Alminasbl geceleri yatakta dönmekte zorlanıyorum nefes problemim var hele yemek yediğim zaman hepten zorlanıyorum göbek büyüdükçe belim bükülüyor birde kilolu bir gebeyim Göğüs kıruluğu başladı… 😌🥴 24+5