Mer3459 selamlar canım kullandığın ilaç kolşisin mi? Ben Behçet değilim ama tekrarlayan düşükler sonrası yapılan genetik testte HLA*B51 genimde mutasyon çıktı. Doktor Behçet değilsin ama bu gen Behçet yatkınlığı geni çocuk için sıkıntı dedi ve gebe kalmadan en az 2 ay önce günde 1 mg olmak üzere kolşisin başlattı. Tüp bebek doktorum da tedaviyi onayladı. Önceki iki ay ve gebelikten sonra 2 ay toplam 4 ay 1 mg kullandım. Sonra herşeyi yolunda gidince ben kendim 0,5 mg a düşürdüm. A bu arada yurt dışında yaşıyorumX buradaki doktorum da gebelikte kullanımında sıkıntı yok dedi.