Benim de aynı durumu yaşıyorum doktora sordum bir sorun olmadığını bazı hamilelerde bu şekilde olabileceğini söyledi benim ikinci gebeliğim ikisinde de aynı durumu yaşadım hamilelik boyunca yemek yer yemez lavaboya çıktım bu sayede de gebeliklerimde kilo almadım ödem tutmadım