Hayırlı geceler kızlar bende yazdan beri kaşıntı mantar vardı ve şimdi siğil var vajinada doktor görünce hvp testi istedi ketende verdim aşırı sterstli bir bekleme süreceğiydi şükür bugün öğrendim negatif çok sevindim ama kaşıntı var ve sigiller cogaldı sankim nolcak şimdii korkmalımıyım hala Allahım bu yolda herkese yardım etsin ya ne steresli süreç birde adet oldum şimdi hele daha cok kaşınıyor 