40+5im heran doğumu beklerken oğlum şuan ateşler içinde yanıyor, ateşi 39u aşkın onun başında bekliyorum, dünden beri hasta😔 doğuma gidersem oğlumu nasıl bırakıp gidicem diye düşünüyorum😭 bana da dua edin anneler oğlum iyleşsin bende hayırlısıyla sağlıkla doğumumu yapıyım🙏 rabbim herkesin yardımcısı olsun sağlıkla alın yavrularınızı kucaklarınıza🙏❤️