yeni-annelik canımmm hiç öyle düşünme bak biz böylr hallerdeyix vs siye yazılar açıyoruz paylaşıyoruz ama konu bebişler olunca akan sular durur kimseye takma çok hassas olduğun dönemdesin emin ol herşeyden nem kapacak ağlayacak psikolojik olarak etkilenecek dönem kimseyi takma bebeğine sağlığınıza odaklan dün gibi hatırlıyorum 5 haftalıkken öğrendiğimi 1 ağustostu şimdi son aydayız istiyorum bir an önce kucağıma alayım bebeğimi hiç kimse umrumda değil onun dışında zamanla bunu daha da aşılıcaksın kendine emin ol bende hep yalnız olduğumu düşünüyorum eş dışında mesela bak kimseye medet olmak istemiyorum kıyafetlerini yıkadım yıkamaya devam ediyorum 3 gündir ütüsüdür temizliktir kendim yapıyorum yavaş yavaş herşey yoluna girecektik bol bol dua et canım benim 🩷 ve her zaman konuşabiliriz yaz imal istediğinde yaz hepimiz buradayız 🩷