Muaynee oldugum hastaneye 2 gun sonra randevum var gecenin bir koru iptal mesaji geliyor anlamiyorum ben e.. yukuyle bu devlete bagkur ödeyip hizmetten yararlanamiyorsam bu devlet hastaneleri ne ise yariyor? Guya sistemde ayakta randevusuz tedavi olmusum ama sistemde niyeyse tarih gozukmuyormus 182 den oyle soylediler . Hani bana gelen mesajda doktorun hastnede olmaycagi falan yazsa amenna ama yalan dolanla iptal edilip kimleri araya sokuyorlar hastnede anlamiyorum ? Ben disinda alabilen aldi o randevuyu ama ben alamiyorum cunku 15 gun onceden ayakta randevusuz tedavi olmusum benim bile haberim yokken ? Basina boyle birsey gelen var mi ?