Meraba kızlar 26 Ocak cuma günü doğumum var sezaryan 37+5 oluyoruz, ilk kızımda özelde dogurmustum imdada cuma yatış yapıp imzayla pazar çıkış yapmıştık, acaba devlette hafta sonu olduğu için iki gün bekletiyorlarmi yoksa.24 saat sonra.cikis veriyor mu bilgisi deneyimi olan var mı acaba