Arkadaşlar 3.5 aylık kızım var. Emziriyorum halâ.
En son 17 Aralık’ta adet oldum. Hamilelikten önce hep düzenli adet olan biriydim. Ama 17 Aralık’tan önceki adet tarihimi de hatırlamıyorum. Doğumdan sonra erken adet olmaya başladım.
Yani eğer hala düzenliyse adet döngüm, 1 hafta gecikme yaşıyorum şu an ve çok korkuyorum ya hamileysem diye. Prezervatif yardımıyla korunuyoruz ama ne kadar güvenlir ki. Henüz spiral de taktırmadım. Fırsatım olmadı. Sizce hamile miyimdir ya da adet düzensizliğinden mi kaynaklıdır acaba. Çünkü emziren, yeni doğum yapmış bir anneyim.
Böyle durumda olup da hamile kalan var mıdır? Eğer hamileysem Allah’ın verdiğine karşı gelemem ama istediğim gibi de olmaz. İlk gebeliğimde çok zorlandım ve çok yalnız kaldım. Şu anda bile aşırı yoruluyorum. Bebeğim benim ufacıkken ikinci bir gebeliği ne sağlığım ne psikolojim kaldıramayacak. Korkudan test kiti alamıyorum ama yaparım en kısa zamanda.