Begumucer Kızlar 12+4 günlük hamileyim yaklaşık 2 saattir sağ kasığıma sıklıkla kramp giriyor ve şimdi lavoboya gittiğimde bildiğin yoğurt gibi akıntım gelmiş ama aşırı yoğun gelmiş geliyordu da ilk defa böyle oldu ve kramp girip duruyor eşimle şakalaştık sabah biraz onla mı alakalı çok hareket ettiğim için mi anlamadım panik oldum 🥺
Zeliha66 Zeliha66 kendini zorladin mı bi anda ayaklarini uzat altina yastik koy dinlen gecmezse doktora git
311658 Begumucer benimde oluyor canım çocuk yerini ayarlıyor diyorlar ama akıntının sebebi üşütmüş olabilirsin eşinle şakalaşmaya alakalı olduğunu düşünmüyorum
Begumucer 311658 Ya normalde arada kasıklarım sızlardı ama şimdi kramp gibi giriyor sağ kasığıma sadece ilk defa böyle olunca panik oldum canım
Begumucer Zeliha66 Kendimi zorlamadım da eşimle şakalaştık işte oda uzanırken falan 🙄 şimdi uzandım dinleniyorum 😐
AlininAysesii Enfeksiyon olabilir akıntı ama ağrı olması normal, 16+1’im ve asla azalmadı ağrılarım aksine arttı.
Krbksrf Bende 12+ 4 haftalik hamileyim ilik dus al istersen cok iyi geliyor bana bende var yarin doktora gidince sorcam bende .