Güzel annelerim benim 4buçuk yaşında kızım 5 buçuk aylık oğlum var . İçimde hep 3 çocuk annesi olmak vardı kızımla oğlumın arasını açmak sil baştan tekrar uykusuzluk yorgunluk aynı döngüye girmeme sebep oldu şimdi düşünüyorum da oğlum 1 yaşındayken 3.ye hamile kalsam nasıl olur 3 bebeği iyice büyütür aradan çıkarırım hadi bana biraz fikir verin