Yaseminmur26 Adetime 9 gün var Hafif kahverengi lekelenme olmuş test yaptım negatif sizce erken mi ne zaman yapmalıyım
sseda0 Yaseminmur26 Ben adetime 3 gün kala erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı. Çok zor görülüyordu. Siz biraz erken yapmışsınız testi. Yerleşme kanaması da yaşamadım.
Edanurzeynep Valla 27 haziranda yerleşme kanamam oldu. 4 haftalıkken kan verdim kanda çıkmadı. En az bi 15 gün bekleyin derim 🌸
Bhyshn Adetime 3 gün kala kan verdim 3.77 çıktı 2 gün sonra 30.51 oldu adetin ilk günü de 150 oldu bence bi test vermelisin çıkıyor :) Rabbim cümlemize nasip etsin inşallah
xEndless @Yaseminmur26 Şuan çok erken çıkmaz canım yumurtlama üzerinden 10 veya 12 gün geçmesi gerek kanda çıkması için. İlk kana daha sonra idrarda belli olur inşallah güzel haberlerini alırız 🙂
xEndless @Bhyshn benim de bat 25 dün akşam verdim 5.03 çıktı yarın akşam tekrar vericem artış olmuş mu diye biraz stresim var 😑
Bhyshn Yaseminmur26 Amin canım benim rabbim kucağımızı boş bırakmasın inşallah cümlemize nasip etsin 🤲❤️
xEndless @Yaseminmur26 bu arada tarihi yanlış hatırlamıyorsam 20 sinde benimde lekelenmem oldu hatta regl olucam sandım bekledim devam etmedi akıntım normale döndü senin devam ediyormu lekelenmen?
sweetmom_ Edanurzeynep maşallah. Sağlıkla kucağına al inşaallah 🤲🏻. Rabbim bana da nasip etsin inşaallah. Bu güzel günün yüzü suyu hürmetine hem bana hem de benim gibi bebek isteyen tüm kardeşlerime nasip etsin inşaallah 🤍
Edanurzeynep Gulhangundas ahahahaha 4 haftalıkmış kan testi verdim şüphelenip değer 5 in altında çıktı gebelik yok dediler artık adet olmayınca tekrar yapayım dedim ama o anki surat ifademi görmeniz lazım 😂
Edanurzeynep sweetmom_ Amiin Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın. Sağlıklı sıhhatli hayırlı evlat nasip etsin tüm isteyenlere ♥️