Kizlar 33+4den herkese selamlar agrilariniz ne durumda benim şu son günlerde uyanınca kalkamiyorum bel ağrısından ve yarım saatte bir lavaboya çıkıyorum cok sıkıştırıyor beni lavabo ihtiyacimin olmamasina rağmen alt tarafa sanki bastırıyor bisey eğilerek mecbur gidiyorum sizdede oluyomu böyle durumlar normalmi acaba son haftalar diye mi acaba böyle