Ozdemiryksl Arkadaşlar pelvik bölgesinde ağrı olup, yürümesi zorlaşan var mı. Sol bacağımın üzerine basamıyorum. 31. Haftadayım
ozgekader Ozdemiryksl Şuan bile canımı yakıyo yattığım yerde dönemiyorum doktorum bi ilaç Verdi ama faydası yok çok kötü bişey ya
teacher-mom21 Sabah uyanırken o ilk yürüyüşte ve uyurken aşırı ağrıyor. Yatakta çok dönen biriyim ama donemiyorum :(
TheMomm Ozdemiryksl Ayni agri bende de var ve 31.haftada başladı bildiğin topalliyorum asla hafiflemiyor
TheMomm Ozdemiryksl Benim sağ bacağım sagolun sizede geçmiş olsun inşallah bi an önce atlatırız ya eksiklerim var almaya gidicem ama gidemiyorum topallamaktan 😂