Sibel6572 Merhaba arkadaşlar 6 haftalık gebeyim vajinamda kaşıntı ve sağ dudak kısmında nohut büyüklüğünde şişme var doktora gittim idrarda enfeksiyon var dedi fitil verdi sizde de oldu mu bu durum
Kardelen01 Mantar enfeksiyonudur. Bende de sık sık oluyor. Doktorum sorun olarak bile görmüyorum her hamilelikte sık sık olur dedi. Hijyenine dikkat et vajinan kuru tut