Seysey61 canım bende de oldu ilk başta dediğin gibi kasindi kırmızı şekildeydi sonrasında siyah leke gibi görünmeye başladı kahverengimsi 🙃Bende rahatsız oluyordum bir ara ama şu an takılmıyorum pek bebisime kavuşmanın heyecanını yaşıyorum yüzümde ne lekesi olursa olsun kafasindayim 😅Bende hamileliğimin 28 haftasında falan başlamıştı şu an 37+6 hala aynı ama geçmeye de başlıyor gibi lekeler az az yok oluyor