Gulkar Kadik59 evet idrarda bakteri 30 görünüyor geçen hafta sağlık ocağı testinde gördüm yarın doktora soylecegim
Gulkar Minikkimyager doktor kontrolünde söyledim normal dedi idrar testi yaptı öğleden sonra sonuç alacağım çok şükür alttan muayene olmadim
Eddaa57 Minikkimyager valla sanırım bizim burdakiler bilmiyo kaç yere sordum sizden duyuyorum ilk defa diyo anlamadım bende
Minikkimyager Eddaa57 valla hayırlısıyla dogururuz inşallah birşeyleri düşünmek sürekli yoruyor insanı
Eddaa57 Minikkimyager inşallah gerçekten öyle zaman daralinca insan daha çok takıyo herşeyi hepsinin altında bişey arıyo inşallah sağ salim hepimiz pozitif doğum hikayeleri yazarız buraya 🥰🌸
kellebeek Gulkar aynı haftalarda aynı sorunu bende yaşadım çok korkmuştum ama tamamen enfeksiyon ile alakalı bir durum çıktı