Arkadaşlar 35-37 haftalar arasında bu enfeksiyonla alakalı test yapıyorlarmış sanırım devlet hastanesinde de yapiyolar mi bilginiz var mı ya da yaptırdınız mi normal doğum sırasında bebeğe enfeksiyon geçme durumu oluyormuş ben randevu bulamadığım için gebe izlemden kayıt açtırıp gidicem direk 36. Haftamda gittiğim gibi bu testi yaparlar mı ? Yoksa özelde harici mi yaptırmam gerekir ?