Gaye_clk13 31 haftalık hamileyim doktor antibiyotik iğne verdi verdi kulak iltihabı oldum 3 gün kullanilamlik daha önce kullanan varmı acaba hamilelikte çok tedirginim
MeltemMydn Gaye_clk13 iğne değil ama gebeliğimin başlarında 2 kere aksef kullandım b grubu antibiyotikler veriliyor genel olarak gebelikte
Aysegul1805 Gaye_clk13 burda size ben içmedim bişey olmadı sende içme diyenler olucak ve içmicek misiniz? Sağlığınız için doktorunuz önerdiyse lütfen kullanın enfeksiyon gebelikte zaten tehlikeli gebelikte kullanıma uygun antibiyotiklerde var. Kbb uzmanı antibiyotik yazdıysa kendi kadın doğum doktorunuza yine de danışıp içinizi rahatlatabilirsiniz
sukran0046 Gaye_clk13 22.haftamda diş ağrısı sebebiyle kullandım kuzenim diş hekimi o yazdı 600 mg.dı bitirdim bende tedirgindim kullanmazsan bebege felan gecerse kanından daha skntı dedi yani bir çok kiside kullanmş hamileyken k yüzden kullandım yani
Tugce_0707 Gaye_clk13 daha 2 hafta önce kullanmak zorunda kaldım , benimde kulak enfeksiyonuydu ağrıdan duramiyordum. KBB yazdı gebeler için antibiyotik kadın dogumcumda kullan dedi. İns birşey olmaz bende çok korkuyorum
NM_mom Tedirgin olma canım doktorun vermiş sonuçta. Antibiyotik kullanmasan senin için daha sıkıntılı olucak belki de🤷🏼♀️
Gaye_clk13 KBB doktoru dedi zaten hamileliğe uygun veriyorum kullanamzsanda enfeksiyon da tehlikeli dedi ordan doğum doktoruma sordum oda bir sakıncası yok dedi ama insan yinede korkuyor
Feyzabgg Ben 2 kere kullandım hemde ilk hastalardaysa.İdrar yolu enfk olmuştum.Ona göre doktor ilaç yazıyor zaten.İciniz rahat olsun
Pamuk Gebelikte enfeksiyonlar antibiyotikten milyon kat daha riskli.Erken doğum,ölü doğum Bur birçok örnekleri var.Bence antibiyotik sorgulamak yerine enfeksiyonu sorgulasak daha doğru.
Merveozturk_ Gaye_clk13 Gebelikte kullananılabilecek antibiyotikler var. Kadın doğum ve kbb doktoru uygun gördüğü için bende kullandım. Sonrasında genital bölgemde kaşıntı oldu. Antibiyotik yapabiliyormuş. Kendiliğinden geçti. İçinizi ferah tutun ablamda hamileliğinde çok kez antibiyotik kullanmak zorunda kaldı çok şükür bir sorun olmadı.
rabisskocc Gaye_clk13 doktoruna güven bi sorun olsaydı vermezdi ben hamileliğin 12. Haftalarında da kullanmıştım