Hatice_70
Bende 37+6 ama bir haftadan fazla oldu 2 güne bir doğuruyorum sanıp hastaneye gidiyorum ama yanlış alarm ikinci hamileliğim ona rağmen tecrübesiz gibiyim sanki. İlkinde hiç böyle şeyler yaşamadım karın ağrısı işe gitmiştim doktora açılmam vardı doğuma aldılar. Bu kez acıdan kıvranıyorum gidiyorum açılmam falan yok geri geliyorum doktor belki 2 saate belki 2 güne diyor ama 9 gün oldu 🤣🤣🤣 gelmem de gelmem diyorum kuzum