nurellmas7 Denizzkumsal daha önce 2 gün gecikmeyle yapmıştım negatifti biraz daha beklemek istiyorum aslında şöyle gelmezse bi 5 gün kadar 🌷
Denizzkumsal Tabıkı herkesın yumurtlama gunu mutlaka farklı ama ben regle 5 gun kala 83 degerle ogrendım o sebeple olma ıhtımalını dusundum gecmıs sızın 2 gun ondan 🙃
nurellmas7 Denizzkumsal bende 28 günde bir adet oluyorum tam 14. Gün yumurtluyorum ya da 15 ovulasyonla takip ettiğimde olmuştu evet araştıra 1-2 gün geçilebiliyorum hep negatif görmüştüm şimdi dedim biraz daha bekleyeyim bi 5 gün kadar gelmezse direk kan veririm bakalım hayırlısı 🙏🏻😇🌷
elif99__ Kızlar ben dostinex kullanıyorum prolaktin yüksekliği için 3.günüm oldu bugün adet gecikmesi kullanan var mı aranızda kullanıpta adeti geciken
Sinemm68 nurellmas7 yani ben ilk hamileliğimde adetim bir gün geçmişti akşamına yapmıştım şimdide yapabilirsin
nurellmas7 Sinemm68 ne güzel Allah bağışlasın🙏🏻 hep negatif gördüğüm için elim gitmiyor bir türlü pilavdan dönenin kaşığı kırılsın diyip cesaretimi toplarsam yapacağım🤭😇☘️
Gamze_dn nurellmas7 bende 22 ocakta olmam gerek ama henuz olmadim bekliyorum bende akintinaz az oluyor gogus hassasiyeti var hayrlsi olsun insllh haberin bizede?
nurellmas7 elif99__ hayır gelirken almayı unutmuş herşeyi almış onu unutmuş 😵💫🙄 Ben yarın gidip alıp yapacağım 🙂
nurellmas7 Bugünle beraber gecikmenin 4. günü, az önce testi yaptım negatif çıktı. https://imgyukle.com/i/yp8AEx