Annem 1 saatlik yakınlıkta kız kardesimde var annem zaten hasta dizlerinden kıyamam ona kız kardeşimle muhakkak kavga ederim temiz yapamıyor diye çok yavaş çok uyuşuk lak lak hep deli Olurum kv falan uzakta gelmesin zaten kimse istemem Rabbim gücünü verdi hergün bi cam sildim tek bi cam kaldı zaten çocuk odam falan yok o biraz içimde kaldı nasip böyleymiş cıngar çıkartıp bunun için evde olan minimum huzurumuda bozamam eşim çok pasif çünkü anasına karşı izinsiz hiç bisey yapamaz bebeğimin eşyasının evimde yaptığı tek kalabalık bebek arabası ve minicik bi beşiği hiç bisey almadık zaten onun dışında üzülüyorum ama yapacak bisey yok Rabbım neylerse güzel eyler geçen eşime filme gidelim dedim çok pahali dedi biletler bende başkasına gelince bahanen olmaz dedim zaten ben isteyince hep bahane bulursun dedim bi baktim gözleri doldu çok vicdanım sızladı o yüzden daha bisey diyemem pek kavga oluyor kavga oluncada kalpler baya kırılıyor