peksimetya Şuan yazınızı okuyunca gözlerim doldu istemsiz 😅😅 yavaş yavaş halledin artık, bir gün sabahtan yıkama-akşama doğru ütü, araya 2 gün koyup evi bir süpürün, yine araya günler koyarak dolap içlerine girin vs.
Kayınvalidem 5 dk uzaklıkta (çalışıyor)
Annem,kız kardeşim 1 saat uzaklıkta. Ancak inanır mısınız her işimi iğneden ipliğe kendim hallettim. İhtiyacın var mı diye soran olmadı 😅 ben biraz sitem edince de “sen tek olmayı daha çok seviyorsun, niye haber vermedin” cevabını aldım 🤷🏻♀️🤷🏻♀️😅😅
İnşallah bir an önce tüm işlerinizi halledersiniz, kendinizi de bunaltmayın öyle, her şey hallolur 🌸