Kızlar post açıyorum 1 tane cevap veren yok. Hiç mi kimse gitmiyor bu hastaneye? 2024 doğum ücreti hakkında bilgisi olan var mı? 2,5 aylık oldum hala doktorum yok. Fiyatlar çok uçuk. Avrupa yakasında önerisi olan varsa tavsiye de alabilirim. Lütfen yardımcı olun