Bende alttakinden var almasam olurmuş yastığı çok alçak geliyo yatamıyorum ekstra yastık koyduğum zamanda sırtım yüksekte kalıyo ağrıyo öyle kenarda köşede bekliyo bebek doğunca emzirme yastığı olarak kullanmayı düşünüyorum yada battaniyeye sarıp çocuğu içine yatırırım gibi düşündüm