2baby1mom__ Kızlar şuanda 34+5 haftalık hamileyim ama 2 gündür ara ara sancı çekiyorum bugün doktora gittim biraz nstdede çıktı çok erken degilmi? Bu haftalarda bunu yaşayan oldu mu sonucu ne oldu bu geçicekmi yoksa doğuma kadar devammi edicek
Fatmaokan 2baby1mom__ 35 haftaligim 20dkk da bir geldi sancı çok fenaydı pazartesi günü gittiğimde 2cm acilman var dedi 1 hafta daha beklesin dedi ama bekler mi bilmiyorum dedi düzensiz sancılar var ama çok fena baskı ve mide bulantısı yaşıyorum ins sağlıcakla dogarlar
SeydaaYlmz 2baby1mom__ bende 31 haftalık olcam benimde oluyor ara ara daha erken dedi doktor nst de sancı çıkıyor ama rahim ağzı kapalı benim o yönden şanslısın dedi doktorum
sedanur_bpr0 2baby1mom__ Yanlış hatırlamıyorsam benimde 35. Haftada başlamıştı. Nst de çıkıyordu ama yalancı sancı olduğu için normal dedi doktorum. 39+4 de doğumum olmuştu.