Kızlarrrr hemen anlatıyorummm, pazar günü sabah saat 4-4 buçuk gibi lavabo ihtiyacı hissettim ve kanamam olduğunu gördüm. Nişan için hep kahverengi ya pembemsi sümüksü yapı dendiği için nişan olarak yorumlamadım ve bebeğe bişey olur korkusuyla hemen acile gittim. Saat 5 gibi acilde muayene edildim 1 cm açıklık olduğunu söylediler. Nst çekildim doktoruma göndermeleri için, herşey gayet güzeldi oradaki ebe geldi yan dön dedi, nst çekilirken ve o ara proplar kaydığı için nabzı düşük çıkmış. Doktorum da tekrar nst istedi tekrar çekildim. Bu kez de sırtüstü yatırdılar midem bulandı yine yan döndürdüler yine nst doktorumun istediği gibi çıkmadı 😅😅 saat 8e kadar nst çekilerek geçti. Doktorum da 9 gibi geldi zaten hastaneye tekrar nst istedi bu kez ebe çok kısa süre çekti doktorum bu yetersiz diyip tekrar nst istedi 😂😂 bu arada doktorum muayene etti açıklık 2,5cm olmuş dedi. Nst sonucu güzel çıkarsa istersem imza atıp eve gidebileceğimi söyledi. Son bi nst çekilip açıklığa bakılıp imza atıp eve gittim. Açıklığım eve giderken 3,5tu.
Akşama kadar nasıl geçtiğini anlamadım, sancı gelip gidiyordu ama adet sancısı kadar bile yoktu. Saat 10 gibi sancılarım 5dkda bire düştü ve artık çok yoğun hissediyordum sancıları. Sancım geldiğinde yürüyordum çömelip kalkıyordum açılmam hızlı ilerlesin diye. Tekrar hastaneye gittik ve yolda en son arabanın saatinden baktığımda 3dkda bire düşmüştü ve artık çok zorlamıyordum sancı geldiğinde. Sancı geldiğinde çok kötü oluyordum dayanamıyordum ama sancım gittiğinde az önce sanki hiç öyle bi acı yaşamamış gibi hissediyordum ve çok az bi sancı olarak görüyordum. Hastaneye 11 civarı yatış yaptık ve 1e kadar sancı çektim. Sona yaklaştıkça sancılar bi öncekinden daha katlanılmaz hal alıyordu. Nihayet doğumhaneye alındım ve 15 dk içinde asyama kavuştum 😍😍 herşey çok güzeldi fakat tek kötü şey içerde yırtığımın olmasıydı. İçeriyi dikmek inanılmaz zormuş doktor için ve tabi gebe için😒 size tavsiyem perine masajını ihmal etmeyin ve doktor yavaş ıkın dediğinde yavaş ıkının benim gibi bi anda ıkınıp yırtılmayın 😅😅 neyseki herşey geride kaldı tek problem dikişlerin iyileşmesini beklemek o kadar da devede kulak artık 😋😋