Bu 3.gebeliğim ilk bebeğimde hiç bu sorunda karşılaşmadım sağlıklı bir doğum oldu ama 2. Bebeğimi geç farledildiği için 36 Ken kaybettim ölü doğum olduğu için de tanı konulmadı. Bu 3. 3. Gebeliğim ve erken belirtiler verdipi için safra asiti testi yapıldı 180 çıktı değer ve yüksek riskli gebeyim. Öncekini kaybettiğim için bunda istemsizce tedirginim. Kaçıncı haftada doğum yaptınız ve kolestazı tetiklememek için neler biliyorsunuz?