aysegullozdm İç çamaşırında olan lekeler normal canım. Beyaz şeffafımsı bazen sümüksü gibi oluyor. Bebek vajinaya baskı yaptığı için akıntılar oluyor temiz tutmaya çalış ve pamuklu çamaşır giy. Bu normal , eğer kahverengi kaşıntılı kokulu ise doktoruna söyle. Göğsünün etrafında oluşan o sivilcemsi şeylerde normal. Hatta ona bişey diyolardı ama unuttum şimdi.😅 Benimde ilk gebeliğim bunların hepsini bende yaşıyorum. Emzirme de zaten doğum yaptıktan sonra hemşireler da sana söyler. Doktorunda bahseder.Ben etrafımdakilerden bildiğim 2-3 saatte bir her bir memeye 15 20 dk emzirmek gerekiyor ilk zamanlarda ☺️