Merveozturk_
Size şöyle söyleyeyim erkek doktor çok daha serin kanlı ve anlayışlı oluyor benim doktorum erkek, bazen ikinci görüş vs için kadın doktora gittiğimiz oldu ama memnun kalmadık 🤷🏼♀️
Bence çekinmeyin sonuçta o bir hekim ve işi bu sizin ve bebeğinizin sağlığı hiçbir şeyden daha önemli değil 🌸
Burafaki postlarda bir arayın belki gittiğiniz hastaneye giden arkadaşlar vardır daha evvel öneride vs bulunmuş olabilirler 💕