Bu şurubu nasıl içiyorsunuz acaba ? Kaşık çıkmadı içinden kutunun
Anne18 ben 1 yemek kaşığı alıyorum
Kapağına döküp içiyorum
Reçetede 5 ml diyor oda bir tatlı kaşığına denk
Mide yanmama tek iyi gelen ilaçtı.kurtarıcı
Kafama dikiyorum resmen