as123kk Kızlar 37+2 deyim doktorum cumartesi gününe sezeryan günü verdi iki gündür idrar kaçırma durumu yaşıyorum bu zamana kadar hiç olmamıştı bu durum normal mi suyum geliyor olabilir mi? Çocuk hareket edince de geliyor çünkü. Doktora gitmeli miyim?