Anonimmmm benim karnıma göre demislerdi gercekten göbeğim çok büyüktü ayakta çok kalamiyordum kasıklarım ağrıyordu hemen zorlanıyordum oradan anlayabilirsiniz görenler ikiz mi diyodu meğerse çocuk büyükmüş. Kızıma da hamileyken büyük dediler kilolu dediler ama 3280 gram doğdu zor doğurdum oğlumu kilolu olduğu için ama çok şükür çıktı köprücük kemiği kırıldı kendi kendine kaynadı düzeldi morardı bebek sonrdan düzeldi hepsi de böyle şeyler yaşanabiliyor normal doğumlar da devlette doğurdum bide bence siz özele gidin imkanınız varsa