Ben 15 yasımda dermoid kist ameliyatı oldum tüm yumurtalıgı sardıgı ve cürüttügü icin yumurtalıgımı aldılar. Sanıyorum bizim zamanımızda gözükmiyordu bebekte böyle detaylı şeyler.Doktor üremede hiçbi sıkıntı olmaz 2 yumurta ile aynı demişti o zaman ama tabiki aynı değil, amh düşüklüğümü buna bağladı doktorlar geçen ay gittiğimde, ayrıca şuan 30um 35 gibi erken menapoza girebilirsin dediler. Cocuğun da olmaz dediler gerçi ama ilk korunmasızda oldu şuan 5+4🥰
Bence öneriyolarsa erkenden ameliyat olun ki yumurtalığa zarar vermesin benimki gibi, çok geçmiş olsun.