Kesaaa Sezeryan doğum sonrası neredeyse hiç denicek kadar kanama görmedim doktor olabilir sorun yok dedi başına böyle birsey gelen var mı 30 günlük oldum
Yazmelegi_ Kesaaa bende hastanede yoğun kanama oldu eve geldim kanamam olmadı yani leke gibi oldu çok olmadı yani
Kesaaa Yazmelegi_ ilk gebeliğimde sezeryandı ve su gibi geliyordu ikinci başka bi Doktor yaptı yani doktor farkımı acaba bilemiyorum iç dikişlerim ayrıca şişlikler var yuvarlak kalın elle gelen göbeğimde kaldı kendimi hiç rahatlamış gibi hissetmiyorum