Mkk bana ilk hamileliğimde çatı muayNesi yapmadı doktorum 38+2 de sabah uyandım baktım çok az kahverengi akıntı gelmiş nişan olarak söylemişlerdi daha önce doktora gittik giderken hiç agrım yoktu alttan muayene etti 1 cm açıklık var yatış yapalım dedi bikaç saat geçti sancı başladı açılmam zor oldu gece yarısına kadar yavaş yavaş ilerledi doğumhaneye girdi. 5 dk da Doğum oldu ama