Pinarpinar6619 Merhaba kızlar bugün doktora gittim alttan muayene etti ama çok küçük olduğu için kesede bir şey göremedim 3 Şubat fa gel vakalım kalp atışını da duyarız dedi . İçim bi tuhaf oldu böyle bir durum yaşayan var mı?
Tgckbr Pinarpinar6619 çok normal canım bende aynısını yaşadım hiç korkma 6+3 de bile küçücükdü zor gördü korkma ☺️