Bayanlar 37+5 teyim bugün çok az sancı çıktı açılmam 3 cm . Sancın artarsa gelirsin artmazsa 2 gün sonra gel seni doğurtalım dedi doktorum . Bi risk yok bana saçma geldi kendi sancımı beklemem daha doğru değil mi sancım olmazsa 38 de suni sancıyla doğurtacak oysaki daha zamanım da var ben bebeğim durabildiği kadar dursun istiyorum ..böyle bir durum yaşayan var mı 3 cm ile kaç gün devam ettiniz ?