Elfckmn Haftadayim nabzim 120 nin uzerine çıkıyor tansiyonum normal böyle bir durum yasayan var mı aranizda
Laylaaa Bu haftalarda biraz daha fazla oluyor evet benimde öyleydi gidip bi kan vermenizi tavsiye ederim eğer demir ilacınız yetmiyor ise çarpıntı artış gösterebiliyor benim demir ilacımı yükseltiler ve sonrasında rahatladım
Elfckmn Laylaaa teşekkür ederim demir ilacımı bu aralar aksattim belki de o yüzden hiç aklıma gelmemişti