Yenigebe12 Arkadaşlar yenidoğan 3 aylık giyebiliyomu? Yani 0-3 ay değilde bazı kıyafetlerde 3 ay yazıyor sizce buda yenidoğana olur mu yoksa illa bir kaç parça yenidoğan almakta gerekir mi?
Yazmelegi_ Yenigebe12 bence alın ben hem yenidogan aldım hatta hepsinden bir kaç parça aldım ilk zamanlar yenidogan giydi diğerleri büyük geldi
Nurmert Yenigebe12 ebebek ürünlerinde yazıyor genelde evet ↉ e uygun hatta çoğu markaya göre kalıpları küçük ama yine de yenidoğan bi kaç tane almakta fayda var onlar bile ilk zamanlar büyük geliyp:)
Serendipity16 Yenigebe12 eğer zayıf olursa 0-3 ay büyük geliyormuş ben yenidoğan zıbın ve birkaç takım aldım
LamiyaCetinkaya Yenigebe12 0-3 aylar biraz bol gelse de daha uzun süre giydiriliyor, yenidoğanları max 20 gün 1 ay giydirdim ben, oğlum 3280 Gr doğmuştu yani kilolu bebek de değildi.
Nurmert Yenigebe12 tabi benim oğlum 3840gram doğdu ama yenidoğanları 1aya yakın giydi , 3takın falan yenidoğan takımımız vardı 0-3leri de giydi onlarla birlikte onları daha uzun süre giyiyorlar😌
Serendipity16 Yenigebe12 işte bende kestiremiyorum ama ben zayıfım eşim de minyon tabi zayıf olabilir bizimki o yüzden yenidoğan da alıyorum biraz 😂