0107 Ygmrr1 bende geçenlerde telefonla arayıp sordum birkaç hastaneye geneli danışmadan bilgi veriliyor dedi ama yüzyılda normal 17.250 sezeryan 18 bin miş. Muayene ücreti de 1250 sigortalı. Medar 21-23 bin gibi bir duyum aldım ama doğru mu bilmiyorum muayenesi 1500 müş.
Meryemsaremom 0107 yüzyılı tavsiye etmem , Ceyhun bey i asla ve asla . Normal doğumda görümcemin çocuğunu öldürdü . Vakumla çekti daha neler neler . Biraz pahalı olsun ama kesinlikle ilgili bilgili doktor olsun
Gebzeli-123 Meryemsaremom evet bende yüzyıldan Allah korusun hepımızınkını ama çok yoğun bakımda kalan bebek gördüm