Mhndshnmm Kızlar sezeryan sonrası bir anda aşırı kilo veren varmı normal mi bu durum ben 83 kiloyla hamile kaldım en 91 92 kiloyla doğurdum 11 gün geçti doğum yapalı bugün tartıldığmda 78 kiloyu görünce şok oldum bir o kadar da korktum bu kadarı normal mi
snowglobe Mhndshnmm Lütfen dediğimi yanlış anlamayın ama kilonuz fazla olduğu için birden çok kilo vermiştiniz. Benim etrafımda gördüğüm hep bu. Zayıf olanlar normalde yapsa sezeryan da yapsa aniden kilo veremiyo ama külosu fazla olanlar her iki doğumdan sonra çok kilo veriyo
2bebek1 Mhndshnmm ben de 2 yıl önce sezaryen oldum 73 ile hamile kalıp 82 ile doğuma gittim hastaneden gelip tartıldığımda 73tüm aynı sizinki kadar bi sürede 65e düştüm emziriyorsanız bence normal ama kendinizi de ihmal etmeyip kan değerlerinize baktırmakta fayda var
Mhndshnmm AnnesininBaliii07 emziriyorum canım ne kadar yansada bebişte kan çatışması yüzünden sarılık var çünkü
Mhndshnmm snowglobe kız niye yanlış anlayayım bende ortada sıfır bedenim diye gezmiyordum ki zaten böyle bir anda gidince korktum 🙈😂😂
AnnesininBaliii07 Mhndshnmm benim Oglumdada ilk doğduğunda sarılık vardı Allah’ın izniyle gecicektir🙏