zemzem56 Kızlar iki gündür üst üste kıranplar sancı bıçak saplamasi gibi ağrılarım var dayanamıyorum .
1palyaco zemzem56 sancı-kramp vs normal ama şiddetli ise böyle anlattığınız gibi doktora gitmelisiniz bence .
e_blue_sky_a zemzem56 doktorum 10dk da bir 3kez gelirse kasılma, gel dedi. Çünkü nst ye girmek gerekir. Kalp atışı vs yavaşlar ise sezaryene alıyorlar
Nurellaasss zemzem56 Doktora gidin. Daha yeni hamilesiniz sonuçta. Evet ağrılar normaldir ama dayanamayacağınız kadar çok olan ağrılar da hemen gitmek gerekiyor.
zemzem56 16Busra41 daha yeni test yaptım hamile olduğumu biliyorum ama hangi tür bilmiyorum daha kaç gün önce ogredim çok sidetli sancım var